Lidt om mig

Mit billede
Jeg (Susanne) er en årgang 66, og så er jeg gift med min søde Arne. Sammen bor vi i landlige omgivelser mellem Fredericia og Vejle. Jeg er mor til en voksen søn - der forlængst er fløjet fra reden. Til dagligt arbejder jeg inden for socialpsykiatrien i Kolding. Fritiden går med at istandsætte vores gamle hus fra 1865. Jeg elsker sommeren, hvor haven, drivhuset og kryderurterne optager mig. Og så kan jeg lide at lave god mad. Om vinteren strikker, læser bøger og afsøger nettet for forskellige kreative indslag, jeg kan fordrive den mørke tid med. Og så bruger jeg bunker af tid på vores hunde: Kenzo, vores labrador retriever og Bella, vores flatcoated retriever.

søndag den 19. december 2010

Sypigens bønner

Sådan - et stk. færdig pung, der nok godt kunne have haft gavn af følgende:
- noget vliseline at støtte sig til.
- nogle metalhjørner, der er umulige at opdrive i samtlige to butikker i Kolding Storcenter.
- og så lige lidt sykoneerfaring.
Pung i meget blød format :-) 
Men den er færdig, og jeg har ikke mistet modet. Nu skal jeg bare finde et passende sted at gemme den væk, så jeg ikke render ind i den lige foreløbig. Klog af skade har jeg købt vliseline, som forresten udtales "fliseline" sagde meget sød og overbærende ekspedient, da jeg valgte at udtale det lige præcis som det staves!!!. Nu vil jeg kaste mig over projekt “taske”. 
Her er så starten på min kommende håndtaske.
Kaffetaske, der er ved at tage form.
En sort sag med kaffebønnemotiv. Jow jow - man vel en svaghed for kaffebønner. Ud over at drikke kaffe i rigelig mængder, bruger jeg bønner i lysarrangementer, strør dem ud over min blog, og nu må min kommende taske så også ligger under for mine bønner...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar