Lidt om mig

Mit billede
Jeg (Susanne) er en årgang 66, og så er jeg gift med min søde Arne. Sammen bor vi i landlige omgivelser mellem Fredericia og Vejle. Jeg er mor til en voksen søn - der forlængst er fløjet fra reden. Til dagligt arbejder jeg inden for socialpsykiatrien i Kolding. Fritiden går med at istandsætte vores gamle hus fra 1865. Jeg elsker sommeren, hvor haven, drivhuset og kryderurterne optager mig. Og så kan jeg lide at lave god mad. Om vinteren strikker, læser bøger og afsøger nettet for forskellige kreative indslag, jeg kan fordrive den mørke tid med. Og så bruger jeg bunker af tid på vores hunde: Kenzo, vores labrador retriever og Bella, vores flatcoated retriever.

onsdag den 20. juli 2011

Fra das til balsal

Vores sommer er gået med at ændre lidt på det gamle hus. Vi har fået os et nyt badeværelse, og det var uden overdrivelse tiltrængt. Det gamle er revet ned, vi har fjernet en væg og nu er vi de heldige ejere af et spritnyt (stort) badeværelse Nu skal vi så have isoleret baggangen og og fyrrum. Her er lige lidt arbejde med vægge og lofter. Derefter skal der installeres solceller, så vi kan tage lange bade med god samvittighed :-)
FØR
NU - dejlig stort og lækkert ;.)
NU









I mandags var jeg et smut i Låsby for at besøge Lea - en skøn dag med masser af snak om strik, garn og planter - masse af kaffe og så lige et smut i Silkeborgs forskellelige garnbutikker. Dejlig dag sammen med min søde veninde, og så kom jeg endda hjem uden indkøb af nyt garn (har man så ikke noget til gode?)

8 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Hold da op, hvor er det blevet flot... Badeværelset er tit et kæmpe projekt at komme igang med..
    Her er det havetid inden regn og blæst kommer...
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Sikke et kæmpe badeværelse i har fået jer. Dejligt for jer. Det er altid dejligt med nye rum i huset. Især når man selv har været med til at lave dele af jobbet. Det bliver ligesom mere ens eget, synes jeg.
    Solfangere har vi også talt om at få i mange, mange år, men for os kan det ikke løbe rundt rent økonomisk. Det vil aldrig kunne tjene sig ind for os.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Sikke et kæmpe badeværelse I har fået. Det er bare så dejligt med god plads omkring sig.

    SvarSlet
  4. Det er blevet rigtig flot.
    Jeg har nomineret dig til en blogleg håber du har lyst til at lege med, du kan se mere hos mig

    SvarSlet
  5. Det ser godt nok lækkert ud, det i har fået lavet :)

    SvarSlet
  6. Sikke en forandring og sikken en god ide med solcellerne :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt for jer, med det nye badeværelse og flot er det.
    Helt klart at man har noget tilgode, hvis man kan besøge garnbutikker uden at købe noget.

    SvarSlet
  8. Jo, med den standhaftighed, du udviste i Silkeborg har du MEGET tilgode :-) Og du køber jo bare en opbevaringskasse mere......

    Badeværelset ser lækkert ud; vi tager da en svingom derude næste gang jeg kommer på besøg, ikk?

    SvarSlet