Lidt om mig

Mit billede
Jeg (Susanne) er en årgang 66, og så er jeg gift med min søde Arne. Sammen bor vi i landlige omgivelser mellem Fredericia og Vejle. Jeg er mor til en voksen søn - der forlængst er fløjet fra reden. Til dagligt arbejder jeg inden for socialpsykiatrien i Kolding. Fritiden går med at istandsætte vores gamle hus fra 1865. Jeg elsker sommeren, hvor haven, drivhuset og kryderurterne optager mig. Og så kan jeg lide at lave god mad. Om vinteren strikker, læser bøger og afsøger nettet for forskellige kreative indslag, jeg kan fordrive den mørke tid med. Og så bruger jeg bunker af tid på vores hunde: Kenzo, vores labrador retriever og Bella, vores flatcoated retriever.

torsdag den 27. januar 2011

Mens jeg venter...

Lige nu syntes jeg bare jeg, jeg står på stand by - sat i venteposition. 

- Jeg venter på at vores hundehvalp skal blive født.
- Jeg venter på, at mureren kommer med et tilbud på at lave vores badeværelse, og på at få et spritnyt opvarmet badeværelse.
- Og så venter jeg på, at garnet til min Crazykjole skal komme. Den kan jeg ikke komme videre med, før jeg får de sidste to farver, og de lader vente på sig. 

Mens jeg venter, strikker jeg strømper. I alt fald indtil jeg i går rendte tør for strømpegarn. Så nu er jeg ligevidt. Intet at strikke, og nu er jeg ellers lige blevet afhængig af denne kornfede hobby.

Jeg har bestilt noget Zauberball-garn i nogle knaldlækre farver ved sommerfuglen, som jeg håber kommer med posten meget snart (nå - det venter jeg så også på). 

Måske skulle jeg få lavet min patchwork-taske færdig :-)


1 kommentar:

  1. Plejer man ikke at kalde det "den søde ventetid"? Eller er det i en anden forbindelse? Nu kan du jo nok få øje på fordelen ved et omfangsrigt garnlager, så der altid er noget at tage af mens vi venter.....

    SvarSlet